Reclamație

Când faci cumpărături la Shapeit, respectăm legea daneză a protecției consumatorului. Conform legislației, beneficiezi întotdeauna de 2 ani garanție pentru produsele achiziționate.

• Atunci când descoperi un defect sau o lipsă la produsul tău, trebuie să reclami acest lucru într-un interval de timp rezonabil. Prin timp rezonabil se înțelege că acest lucru trebuie făcut în termen de 2 luni de la descoperirea defectului.

• După ce ai descoperit un defect, o deteriorare sau ceva similar la un produs, te rugăm să completezi acest formular aici

• Dacă aprobăm returnarea, vei primi un card cadou pentru achiziționarea aceluiași produs sau a unuia similar

• După ce primim produsul tău, acesta va fi evaluat de profesioniști care pot determina dacă este vorba de un defect de fabricație. În cazul în care reclamația ta este justificată și nu este vorba doar de uzură sau semne de folosire normale, vom repara defectul la un croitor. Dacă nu putem oferi această soluție, îți vom oferi un produs nou.

Ce înseamnă uzură:

Te rugăm să reții că uzura se observă atunci când urmele de folosire ale produsului sunt evidente. De exemplu, când elasticul materialului s-a slăbit, când fibrele s-au desprins în zonele expuse (de exemplu, la șliț unde materialul s-a separat), sau când produsul este foarte spălat, și-a pierdut culoarea, este scămoșat sau prezintă alte defecte cauzate de spălare sau balsam de rufe. De asemenea, cusăturile care s-au tras clar la distanță și nu doar s-au desfăcut accidental, nu reprezintă un motiv de reclamație.

De asemenea, poate fi vorba despre o mărime care nu a fost 100% corectă, sau produsul a fost supus unei forțe fizice mai mari decât cea la care te poți aștepta ca utilizator.