Reclamație

Atunci când faci cumpărături la Shapeit, urmăm legea daneză a cumpărării. Conform legislației, ai întotdeauna 2 ani de garanție pentru produsele achiziționate.

• Atunci când observi o eroare sau un defect la produsul tău, trebuie să faci o reclamație în timp rezonabil. Timpul rezonabil înseamnă că aceasta trebuie să aibă loc în termen de 2 luni de la constatarea defectului.

• După ce ai descoperit o eroare, o avarie sau ceva similar la un produs, te rugăm să completezi formularul aici

• Dacă aprobăm returnarea, vei primi un card cadou pentru achiziționarea aceluiași produs sau a unuia similar

• Când am primit produsul tău, acesta va fi evaluat de către profesioniști care pot determina dacă este vorba de un defect de fabricație. În cazul în care reclamația ta este justificată și nu este doar vorba de uzură normală și semne de utilizare, vom repara dauna sau defectul la un croitor. În cazul în care nu putem oferi acest lucru, îți vom oferi un produs nou.

Ce este uzura:

Te rugăm să fii atent că uzura se observă prin faptul că semnele de utilizare sunt evidente. De exemplu, elasticul materialului a devenit slăbit, fibrele s-au deschis în locuri expuse (de exemplu, la cusături unde materialul este întins) sau produsul este foarte decolorat și a pierdut culoarea, s-a scămoșat sau ceva similar din cauza spălării sau a balsamului de rufe. În plus, cusăturile care s-au tras clar și nu doar s-au desfăcut incorect nu constituie o reclamație.

De asemenea, poate fi vorba de faptul că mărimea nu a fost 100% corectă sau că produsul a fost supus la mai multă solicitare fizică decât te-ai putea aștepta să suporte ca și consumator.