RECLAMAȚIE

RECLAMARE

Când cumperi de la Shapeit.dk, respectăm legislația comercială daneză. Conform legislației, ai întotdeauna 2 ani de drept de reclamare pentru achizițiile tale. Este important să nu confunzi garanția cu dreptul de reclamare, deoarece nu oferim garanție pentru niciun produs. Când faci o reclamație pentru un produs în termen de 6 luni de la achiziție, noi, ca firmă, avem sarcina de a dovedi dacă este vorba de o defectiune de fabricație. În ultimele 6-24 luni, sarcina de a dovedi revine ție ca consumator, așa că trebuie să te asiguri că nu este vorba despre o utilizare greșită etc. a produsului din partea ta.

• Când descoperi o defectiune sau o lipsă la produsul tău, trebuie să faci reclamația într-un termen rezonabil. Prin termen rezonabil se înțelege că aceasta trebuie să se facă în termen de 2 luni de la descoperirea defectului. De asemenea, trebuie să ne primim produsul în termen de 2 luni.

• După ce ai descoperit o defectiune, o daună sau similar la un produs, te rugăm să ne contactezi cât mai curând posibil. Te rugăm să trimiți un email la info@shapeit.dk în care să scrii numărul tău de comandă și să atașezi imagini clare ale daunei sau defectului.

• După ce am evaluat imaginile trimise, îți vom cere să ne returnezi produsul, unde vom evalua în continuare defectul/dauna. Îți vom trimite, desigur, o etichetă de retur pe care o poți folosi pentru a ne trimite produsul înapoi. (Te atenționăm că ar fi bine să speli produsul înainte de a-l returna, dacă acesta a fost utilizat)

• Odată ce am primit produsul tău, acesta va fi evaluat de profesioniști care pot determina dacă este vorba de o defectiune de fabricație. În cazul în care reclamația ta este întemeiată și nu este vorba doar de uzură normală și urme de utilizare, vom remedia dauna sau defectul la un croitor. În cazul în care nu putem oferi acest lucru, îți vom oferi un produs nou.

• ÎN ATENȚIE: Dacă nu putem să-ți oferim același produs sau unul similar, suma va fi rambursată. Fii totuși conștient că vom deduce costurile de transport în cazul utilizării etichetei noastre de retur.

Ce este uzura:

Atenție la faptul că uzura se observă prin faptul că urmele de utilizare pe produs sunt evidente. De exemplu, că elasticul din material s-a degradat, că fibrele sunt desfăcute în locuri expuse (de exemplu, între picioare unde materialul este întins) sau că produsul este foarte spălat, a pierdut culoare sau a părut uzat sau similar din cauza spălării sau a balsamului de rufe. În plus, cusăturile care sunt evident desfăcute și nu doar s-au deschis în mod greșit nu constituie o reclamație.

Potrivit, poate că dimensiunea nu a fost 100% corectă sau că produsul a fost supus unei sarcini fizice mai mari decât ai putea aștepta tu ca și consumator.